Er gaat iets mis met mijn pakketje

Omdat er dagelijks veel pakketten verzonden worden door heel Europa, kan het voorkomen dat er iets mis gaat met één van onze zendingen. Hieronder tref je het formulier  waarmee we een onderzoek kunnen laten start mocht  je pakket vertraagd zijn of wanneer deze niet te traceren is.

Let op: het is pas mogelijk om een onderzoek te starten als je zending ouder is dan 24 uur. Dit omdat veel zendingen na 24 uur pas een andere status krijgen vanuit de vervoerder.

Je kunt met onderstaande formulier het probleem omschrijven met een aantal onderwerpen die wij al voor je aangegeven hebben. Wanneer je dit hebt gedaan, druk je op ‘Verzenden’. Dan wordt er een ticket in ons systeem aangemaakt en kan onze customer service een onderzoek starten bij de vervoerder.

Je pakket gaat retour afzender? Lees dan eerst het antwoord op de pagina veel gestelde vragen! 

(Vul hier je odernummer in)
Meerkeuze *
(Voor meer info lees onze privacy verklaring)*