Klachtenformulier

Heb je een klacht? Dat is vervelend om te horen! Bij ONLINE POSTER KOPEN willen we graag weten waarom je niet tevreden bent en streven we ernaar om een oplossing te vinden!

Herroepingsrecht
De posters die je via onze webshop ONLINE POSTER KOPEN.nl koopt, worden op maat gemaakt volgens de door jou ingevoerde specificaties. Hierdoor is het herroepingsrecht niet van toepassing. Na succesvolle betaling is de verkoop definitief.

Reclamatie
Bij ONLINE POSTER KOPEN.nl streven we ernaar om je bestelling perfect te leveren. We raden je aan om de geleverde artikelen direct na ontvangst te controleren. Mocht het bestelde artikel niet aan je verwachtingen voldoen, dan dien je ons hiervan binnen 1 werkdag op de hoogte te stellen. Gebruik hiervoor het onderstaande formulier. We zullen je klacht binnen 24 uur beoordelen (met uitzondering van het weekend) en ons best doen om deze naar behoren op te lossen.

LET OP: Na montage vervalt je recht op retour en is ONLINE POSTER KOPEN.NL niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen die ontstaan tijdens het monteren van je poster.

Instructie bij schade:
Vul het onderstaande formulier zo uitgebreid mogelijk in en stuur vervolgens alle foto’s naar webshop@onlineposterkopen.nl, onder vermelding van je ordernummer.
In onze instructie-flyer “Wat te doen bij schade” lees je welke foto’s we nodig hebben. Het mailen van foto’s zorgt ervoor dat we je klacht sneller kunnen afhandelen.

Let op: Zonder foto’s kunnen we je klacht helaas niet in behandeling nemen.

Tip: Zorg ervoor dat je goed inzoomt op de klacht of beschadiging. Meer informatie hierover vind je in de instructie-flyer die je hebt ontvangen. Indien nodig kunnen we je per e-mail om extra informatie vragen om je klacht volledig te kunnen beoordelen. Je ontvangt direct een ontvangstbevestiging van je klacht. Binnen één werkdag (met uitzondering van het weekend) mag je een inhoudelijke reactie verwachten. Als je je klacht in het weekend of op een feestdag indient, zullen we op de eerstvolgende werkdag antwoorden.

(Vul hier je odernummer in)
(Omschrijf zo goed mogelijk je klacht)
(Voor meer info lees onze privacy verklaring)*