Veel gestelde vragen

Allereerst dank voor jouw bestelling! We sturen binnen enkele seconden  een bevestiging van jouw bestelling. Heb je deze mail (nog) niet? Kan het zijn dat onze bevestiging in jouw ongewenste E-mail of spam-map terecht is gekomen? Als je een account hebt aangemaakt, dan kun je de status van je bestelling volgen door in te loggen op de account pagina.

Het is helaas niet mogelijk om  je bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst.

De reden hiervoor is dat je order direct in productie wordt genomen. Achter onze webshop  zit een module gekoppeld die ervoor zorgt dat je order direct binnenkomt bij onze drukkerij.  Die zorgen er vervolgens voor dat de bestanden binnen 15 minuten  worden ingepland voor de productie.

Het is slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Heb je jouw bestelling minder dan een kwartier geleden geplaatst? Neem dan via de mail contact op met onze klantenservice. o.v.v. je naam + ordernummer. Dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen wijzigen.

Het is niet mogelijk om bestelling te annuleren. De reden hiervoor is dat je order direct in productie wordt opgenomen.   Omdat wij poster(s)  op maat leveren (maatwerk) is de order niet te annuleren geldt geen algemene voorwaarden. 

Log in op je account en ga naar mijn account.

Welke status kent je bestelling:

In behandeling:  Je bestelling is in behandeling genomen maar nog niet klaar. Je order is op dat moment in productie & wijzigen kan niet meer.

Verzonden: Je bestelling is onderweg. Je ontvangt via de e-mail een status update en een e-mail met een Track & Trace code om je pakketje te kunnen volgen.

Geannuleerd : Je bestelling is door jou of door een van onze medewerkers geannuleerd.

In de wacht : Je bestelling is door ons in de wacht gezet. Omdat we wachten op bv. een betaling. Mocht je zelf hebben gevraagd de order 'on hold' te zetten, dan is het van belang dat je ook zelf contact met ons opneemt zodra er actie gewenst is. Hebben wij de status 'on hold' gezet vanwege het wachten op een betaling dan wordt de order ook weer van deze status afgehaald. Wij annuleren een order als een betaling niet binnen 4 werkdagen is bijgeschreven.

Het is kort mogelijk om jouw bezorgadres te wijzigen. Heb je jouw bestelling minder dan een 1 uur geleden geplaatst? Neem dan via de mail contact op met onze klantenservice.  o.v.v. je ordernummer. Dan kijken wij graag of we het adres nog kunnen wijzigen.

Onze drukkerij verstuurt pakketjes vanaf meerdere locaties. Mocht je verschillende formaten posters hebben besteld dan worden deze mogelijk vanaf verschillende locaties verstuurd. Hierdoor gelden  er verschillende levertijden en komt het voor dat je je gehele bestelling niet in een keer ontvangt.

Status: Nadat je je bestelling hebt geplaatst krijg je van ons een mail met je status update. We mailen bij iedere status wijziging een track & tracé link waarmee je de leverstatus kunt volgen.

Ben je de hele dag thuis gebleven, maar is de bezorger niet geweest? Controleer dan je bestelling met het door ons toegezonden track & trace nummer. Het kan zijn dat het pakje is bezorgd bij de buren of op een ander huisnummer. Nog steeds geen duidelijkheid over waar je pakket is? Neem dan contact op met de klantenservice van DHL of PostNL.

Je hebt een Track en Trace mail  van je vervoerder gehad en je ziet dat je pakket retour afzender gaat en nu?

Tijdens dit proces kunnen we helaas niets voor je betekenen. Je pakket zal dan retour gaan naar onze drukkerij.
Zodra het pakket hier is aangekomen krijgen wij een melding. De klantenservice van Poster Kopen neemt contact met je op om het adres te checken en daarna zal het pakketje vanuit de drukkerij opnieuw weer verzonden kunnen worden.

Let op: Aan het opnieuw versturen van je pakket zijn kosten verbonden! Zodra deze kosten zijn betaald zal het pakket opnieuw worden verzonden.

Wij zijn genoodzaakt deze kosten  a 5,75 euro (per pakket) in rekening te brengen. Wij van Poster Kopen krijgen deze kosten namelijk ook doorberekend.

  1. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor het invullen van een foutief adres en/of postcode tijdens het bestelproces. We adviseren je dan ook check je order, nadat je je bestelling hebt geplaatst!  Je ontvang  van Poster Kopen altijd een mail met je orderbevestiging. Check of je adres klopt en geef tijdig een wijziging door wanneer je een fout ontdekt. Dit voorkomt extra kosten.

2. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld wanneer het pakket naar een afhaalpunt gaat (omdat je niet thuis was) en jij deze daar laat liggen. Een vervoerder stuurt namens Poster Kopen een Track en Trace mail. Als klant weet je dus precies wanneer je jouw pakketje kunt verwachten. Ben je niet thuis? Dan heb je de mogelijkheid je aflevermoment aanpassen te passen. (via deze track en trace email) of je pakket gaat naar een sercicepunt.
Komt je pakket bij een DHL/ DPD of Post.nl servicepunt en jij haalt je pakket niet binnen 7 werkdagen op? Dan gaat deze retour afzender. Ook dan berekenen wij kosten voor het opnieuw verzenden van je pakket.

 

Verliest een vervoerder je pakket? Dan zullen wij de vervoerder aansprakelijk stellen. In dat geval hoef jij als klant geen kosten te maken.

Hoe werkt de ONL!NE POSTER KOPEN cadeaubon?

Voeg bij de stap ‘Betalen’ de "cadeauboncode toe. Je ziet vanzelf of je een restbedrag moet betalen

Dat is vervelend om te horen! Wat we wel graag horen: waarom je niet tevreden bent. Zodat wij kunnen kijken naar  een oplossing. Neem even contact op met onze klantenservice via chat of e-mail.

Vermeld je naam + je ordernummer en een omschrijving .

Een beeldscherm (RGB) kent een andere kleurmenging dan drukwerk (CMYK) en dat heeft gevolgen. Kleuren op een beeldscherm zien er anders uit dan als je gaat drukken. Het is goed om hier iets mee over te weten om problemen te voorkomen. Misschien besef je het niet direct, maar bij het drukken van tekst en foto’s wordt een andere kleurmethode gebruikt dan die je ziet op je beeldscherm.

Schermkleuren die volgens het RGB schema zijn opgebouwd, zijn minder fel en hebben soms een andere tint. Als gevolg hiervan kan de gedrukte product afwijken van jouw wensen.

Verzending van onze ontwerpen naar de drukkerij gebeurt in PDF-formaat, waarbij er alles aan is gedaan om te zorgen voor een kloppende overgang van ontwerp naar drukresultaat.

Beeldscherm kleuren

Tip: beoordeel je kleuren dus nooit aan de hand van wat je ziet op je beeldscherm.

Het kleurbereik van je beeldscherm is veel groter is dan dat van full colour-drukwerk. Die hele felle kleur die je op je beeldscherm ziet, zal nooit uit je printer of van de drukpers rollen. Er moet altijd rekening gehouden worden met een (lichte) afwijking. Drukwerk is daarnaast ook afhankelijk van de gekozen papiersoort 🙂

 

COPYRIGHT Alle beelden zijn beschermd door copyright. Niets mag op welke manier dan ook worden verveelvoudigd zonder schriftelijke toestemming van de rechtmatige eigenaar. Dit geldt ook voor alle beelden met lage resolutie.

OVERIGE BEPALINGEN Door het plaatsen van een bestelling verklaart elke klant zich zonder voorbehoud akkoord met de algemene verkoopvoorwaarden. Deze verkoopvoorwaarden vallen uitsluitend onder het Nederlandse recht.