e hebt een Track & Trace-mail ontvangen en ziet dat je pakket retour afzender gaat. Wat nu?
Tijdens dit proces kunnen we helaas niets voor je betekenen. Je pakket zal worden teruggestuurd naar onze drukkerij. Zodra het pakket daar is aangekomen, ontvangen wij een melding. Vervolgens neemt de klantenservice van Poster Kopen contact met je op om het adres te controleren. Daarna kan het pakket opnieuw worden verzonden.
Let op:
Aan het opnieuw verzenden van je pakket zijn kosten verbonden. Deze kosten bedragen € 6,75 per pakket, en het pakket wordt pas opnieuw verzonden zodra deze kosten zijn betaald. Helaas zijn wij genoodzaakt deze kosten in rekening te brengen, omdat wij deze ook doorberekend krijgen.
Belangrijke aandachtspunten:
-
Foutief adres en/of postcode
Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor het invullen van een foutief adres en/of postcode tijdens het bestelproces. Controleer daarom altijd je order na het plaatsen van je bestelling. Je ontvangt van Poster Kopen een orderbevestiging per e-mail. Controleer hierin zorgvuldig of je adres klopt en geef tijdig wijzigingen door om extra kosten te voorkomen.
-
Niet opgehaald bij een servicepunt
Wij zijn niet verantwoordelijk wanneer een pakket naar een afhaalpunt wordt gestuurd (bijvoorbeeld omdat je niet thuis was) en jij het daar niet ophaalt. Via de Track & Trace-mail kun je als klant zien wanneer je pakket wordt geleverd en heb je de mogelijkheid om het aflevermoment aan te passen.
Wordt je pakket afgeleverd bij een servicepunt van DHL, DPD of PostNL en haal je het niet binnen 7 werkdagen op? Dan wordt het retour gestuurd naar ons. Ook in dat geval brengen wij kosten in rekening voor het opnieuw verzenden van het pakket.
Wat als een vervoerder je pakket kwijtraakt?
Als een vervoerder je pakket verliest, stellen wij de vervoerder aansprakelijk. In dat geval hoef jij als klant geen kosten te maken.